Przytulam i pozdrawiam serdecznie życząc odpoczynku i bajecznego wieczoru

Lustereczka bardzo różne kwadratowe i podłużne w każdym zakamarku miałam chętnie w nich się przeglądałam Gdy  w metryce lat niewiele to prawdziwi przyjaciele rozmawiałam z nimi wiele w dni powszednie i niedziele Dziś niechętnie sięgam po nie z niepokoju drżą mi dłonie one szczere są jak dawniej lecz ja prawdę gorzej trawię Już większości się pozbyłam dwa z dziesięciu zostawiłam w mej torebce jest służbowe do poprawy ust gotowe Gdy przeglądnąć  w nim się zdarzy widzę tylko fragment twarzy nim mi zdąży prawdę rzec mówię lustereczko precz Lecz okrutne mam w łazience przy nim trzęsą mi się ręce strasznie to jest frustrujące lustro mieć powiększające Muszę widzieć co maluję wzrok mi już nie dopisuje więc odkładam je czym prędzej by nie dojrzeć czegoś więcej Odruchowo się przydarzy zerknąć weń bez makijażu jęk i krzyk z mych ust wyłazi własny widok mnie przeraził Zbiega cała się rodzina gdy potwora w rękach trzymam już w porządku ledwie bąkam przestraszyłam się pająka

photofunky5656

Niestety, uroda jest podarunkiem na kilka lat i każdy ma swoje 5 minut.

Skomentuj

